varför bara ha djurmönster när man kan trycka dit en hel varg?

Hej på er! Kom hem från jobbet för ett tag sen. Fick sluta en timme tidigare pågrund av att jag vart sjuk osv. Dom tyckte inte att jag såg så levande ut. Men det var skönt. Ska försöka få i mig något att äta och kolla på en film tills jag somnar. Inatt blev det nämligen inte mycke sömn. Karl dunka musik (läs: med bas) till 4 på morgonen så somnade väl någongång efter det.

Tröjan, legginsen och tishan är från GinaTricot :) Skorna minns jag inte och sjalen är oldie. Sådär såg jag iaf ut innan jag gick till jobbet imorse. Nu är håret rätt så platt och pyamasen har åkt på! Vi hörs senare.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!