when I see you cry, it's makin me smile


Jag, Mats (silk vakt) och min bästa :) Mats försökte supa oss under bordet och jag tycker vi har tillräckligt med bevis på vilka som söp vem under bordet..eller? ;) haha. Men man får nästan skylla sig själv när man går på partyprinsessorna man släpper in varje helg på krogen lixom haha.

Tjabba! Igår blev det lite öl drickande. Somna runt 5 och imorse ringde klockan på 8 och då knäppte vi första. Varför inte? Vi har vart på en snabbvisit till sverige idag. Chillade i gallerian, köpte öl och cigg och annat smått och gott. Kom precis hem nu och ska ta en power nap i ett par timmar för att samla kraft till kvällens bravader. Det blir förfest med grillning på Trygves takterass, sweet! Dock kommer jag och ida sticka ut lite smått. Jag kommer som pirat och hon som clown. Vi ska nämligen vidare på maskerad/hejdå-fest senare när grabbarna drar på konsert. Sen möts vi upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!