Wrote down my thoughts in another language



Everything is changing. What existed yesterday may no longer exist today and if it did it will not be sure that it is there tomorrow. You are probably not the same person now and will be very different in a few years. People change, feelings change, the world changes. But the person who once existed in your heart will always be there probably. But it is only right. Once it was there for a reason. It might not ended so well, but the beginning led to the heart.


Ibland så känner jag för att skriva av mig helt enkelt. Jobbet idag gick bra, höll dock på att somna dom två sista timmarna. Iaf så mötte jag upp johan och ida när jag sluta och sen gustav så gick vi till affären och köpte öl till grabbarna medans jag och ida tog varsin latte. Sen satte vi oss i grönslandsparken och där mötte vi alex och micke. Polisen hade inte bättre för sig än att komma och hälla ut grabbarnas öl. Men dom tog inte vårsolen med sig så humöret var ändå på topp. Klockan sju åkte jag och ida till Elexia (gymmet) och gick på stepp :) Det var rätt svårt, men kul. Nu håller jag på att tvätta så ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Gör det häldre såhär på kvällskvisten än på min lediga dag imorgon faktiskt :) Frågan är bara hur jag ska få plats med allt på ett tvättställ, men det löser sig.

Imorgon är jag och Ida lediga, awsome! Vi ska till Elexia och äta frukost (dom bjuder på det varje dag) och klockan tio är det spinning. Sen blir det nog parkhäng resten av dagen om vädret tillåter. Men det är klart det kommer :D! Oslo är fan en hejjare på väder. Vi har haft mycke bättre än i vässan. Sweeet :) Nu blir det paradise hotel norge och GG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!