2 cool 4 school

Jeans shorts - Gina
Tröja - Secondhand
Bots - Secondhand
Örhängen - Födelsedagspresent så vet inte
Solglajjer - Rayban

Jobbet gick bra, smått kaos men det gick bra haha. Eller jag tyckte att det blev kaos för jag måste alltid ha allt under kontroll.



Dom andra tyckte det gick skitbra och är förvånade över att jag redan ska jobba långpanna på lördag haha. Men sen har jag märkt att det är några som inte vet att jag är utbildad servetris och vet hur man serverar haha för vissa ba: Oh, 5 tallrikar. Eller typ: Du behöver inte ta alla glas om du inte kan. Men det är rätt skönt, ingen press lixom ;) Håller nog den informationen för mig själv ett tag till huhu.

Yeye, världens bästa arbetskamrater i allafall, skit snälla allihoppa, och tobbe är så jävla bra för han får mig att skratta varje gång jag kommer in i köket för att hämta mat och ger mig ny energi för att gå ut och servera, gör så att jag kommer ut med ett lénde på läpparna varje gång haha. Han jävlades typ första dagen men han förstod nog rätt snabbt att det var fel brud för jag bara jävlades tillbaka! Nu ska jag eeta mat. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!