aldrig, gäsp.. vart såhär trött...

Fyfan, säger jag bara. Min bror har haft ungdomsgård här i 2 dagar nu. Med det menas, 8 svettiga datanördar i ett och samma rum med varsin dator som sitter och skriker från morgonen och tro inte att det slutar på kvällen, inte heller natten.. nejnej, där sitter dom och skriker headshot (typ) dygnet runt. Jag blir så jävla less. Men ikväll är det slutt på det, står inte ut en natt till och det ska jag minnsan visa dom. Somnade runt halv 5 kanske och behövde gå upp och ringa ett samtal vid halv 9, jag var död. Somnade om och nu ringde telefonen halv 12.

Jag - Ahhhhh.. hallåhhh?
L - Hej det är Linda från ****, sov du? :O haha
Jag - (stort sätt hoppar upp i taket) Eh, ja men nu är ja vaken det är lugnt :D
L - Haha vad bra då, undra om du ville komma på anställningsintervju idag?
Jag - Jaaaa absolut :D

Fan vad sweet, bara tagga inför den ikväll då. Kommer sopa mattan av er allihoppa ;) Nej men jag tror stark på det här och att det kommer gå bra faktiskt :) Men ska väl inte hoppas för mycket, ni får hålla tummarna iallafall! Så det blir i allafall en snabb visit till Västerås ivkäll i allafall. Men sen åker jag nog hem och bangar allt partypeople. Jag har fanimej ingen lust. Och måste ju vara fitt for fight till cameltoes födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!