beautiful monster, your a love killer


Sådär såg jag ut igår i allafall, orkar inte lägga in alla bilder här också. Dom finns på facebookbook!

Kvällen igår var faktiskt rolig om jag tänker efter. Det gick lite som en berg och dal bana liksom. Började i allafall med fix och trix hemma hos thilda. Sen gick vi vidare till Sunkan där grabbarna var. Satt där och chillade och sen drog jag och T till vip-kvällen på konrad och åt mat samt drack en massa bubbel, går ju rätt upp i skallen det där haha. Medans vi var där var grabbarna på restaurang och åt avskedsmiddag för Willy. Runt 11 gick vi hem till Sunkan igen och drack vin med dom innan vi gick vidare till Billan. Var där ett tag men det var fan dött. Eller vi var där till typ två. Sen så drog vi med Mirza (billans vakt) på efterfest till Konrad och drack lite mer haha. Jaja, trevlig kväll hur som :) Nu ska vi keeka chirre, grönsaker och dipp och kolla på en film vi hyrt. Jobb hela helgen, fooo fuck seeeejk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du rakat dig på huvudet ?

2010-08-29 @ 19:45:03
Postat av: f

var det en seriös fråga eller var det mer "du har en fet utväxt".. nej jag har inte rakat mig på huvudet, ja jag har utväxt som jag borde göra något åt. Har vuxit ifrån dom här anonyma kommentarerna lite, försök du också :) Eller bättra på ditt självförtroende lite istället för att försöka trycka ner andras, det går på vissa men inte alla :)

2010-08-30 @ 00:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!