där satt den!

Jag fick jobbet, fan vad bäst jag är :) Börjar på måndag så jobbar jag till torsdag vad jag vet nu. Hur skönt med jobb? :) Efter intervjun igår så åkte vi och hämtade upp Camilla så släppte mormor av oss på stan. Så drog vi hem till Alexander där Jocke och Johan också var :) Spelade kortspel och buzz och dansade haha. Sen drog vi först till bill o bob sen till tabban, det var ett jäkla liv att komma in bara där utan legg så pluto skippade vi. Så var det väl något jäkla band där tror jag. Blev "efterfest" hos Alex igen som ah, spåra haha. Imorse var alla hur döda som helst  så det blev inte så mycke mer gjort än att kolla på när grabbarna spelade tv-spel. Nu är vi allafall hemma hos Cameltoe och ikväll kanske vi träffar Damberg och Klas, ingen aning.. orken finns inte än dock. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!