Det finns en gud

Fick sluta 8 istället för 10, huur skönt? Jobbet gick i allafall bra, och det är faktiskt roligt där när man väl kommer dit :) Idag blev det mycke skratt! Jag är sjukt trött nu eftersom det blev drygt 1 timmes sömn inatt, dock självförvållat denna gång så "skyll dig själv" är på sin plats. Skulle egentligen bara jobbat kväll imorgon men det blir lunch också, cashen rullar ju inte så vafan. Sover ju ändå bara bort dagen annars. Kvällens planer vet jag inte riktigt hur dom ser ut. Fårse om orken finns, då kanske det blir en liten utgång. Annars äre ett spikat party på lördag jag ser fram emot! Nu ska jag tanka en film och somna till den :)

Haha här dansar jag och thilda till Isak Strand, eeeh ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!