en bra dag :)

Dagen blev bra utan någon sömn inatt, haha. Mötte upp Thilda på stan och vi hade väldigt mycke att prata om kan jag säga. Förstår inte hur vissa människor fungerar. Men t, du vet att jag finns här :) Vi åt i allafall lunch på waynes i flera timmar. Vid halv 5 åkte jag med henne till Ica ettan där hon skulle jobba så mötte jag upp Camilla så drog vi till gränden och tog en latte och så fick vi sällskap av D :) hihi. Kände iallafall för att åka hem och sova för jag orkar inte ligga sömnlös hemma hos någon annan ifall det skulle bli så. Nu ska jag tanka hem en film och äta lite kvällsmat, maggen är trött på kaffe! Imorgon blir det jobb igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!