ensamt

Gud vad ensamt det känns nu när man bott med en massa bra människor hela helgen. Har tagit några bilder jag hittat från helgen, det finns en massa mer men dom kommer upp när jag får dom helt enkelt :)


grabbarna grus (lördags)


påväg mot stan


jag robin och norde


Tom, Anton och Klas


packad... eh ja.. Kööööööwh!

Fan, måste sola i veckan. Helst imorgon, börjar ju mer och mer likna ett lik. Blev helt plötsligt sugen på att plocka kantareller med mormor också och det vet jag att hon skulle uppskatta så ska ta och ringa henne imorgon och kolla med henne :) Jobbar imorgon, 12-16.. sweet! Ska försöka sova nu, kommer inte lyckas eftersom jag sovit halva dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!