göra det dåliga till något bra

Just nu försöker jag bara att konsentrera mig, konsentrera mig på vad jag än gör. Känner mig arg. Och det krävs tålamod att bara sitta och kolla på tv. Tankarna snurrar runt i huvudet och jag är såhär nära på att gå ut och springa. Därför får det bli en springtur imorgonbitti. Det får vara slut på softandet nu. Jag börjar också på mitt nya jobb imorgon och ska också försöka sluta röka. Eller jag SKA sluta röka. För ingen annans skull en min egen, för en gångs skull. Ska försöka bli en sund människa nu. Och känner att jag vill ta ett alkohol-stopp också, men det får vi se hur det går med. Jag lever för helgerna och för alla underbara människor man träffar. Men som sagt, fan vad jag ska ta tag i mitt liv nu och bara njuta av att jag klarar mig helt själv när mycke och nånga bara puttar en bakåt.  Det är inte förräns jag är nöjd med mig själv andra kan se den tjejen heller. Now is my time to shine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!