Hej :D

Klar för att åka till Västerås, tar bussen klockan 12 så om en halvtimme lär jag knalla. Fyfan, det är svårt det här med rökningen. Samtidigt som jag tänker "nejnejnej, jag är inte sugen, jag får inte!!" så packar jag ner 3 tändare i väskan av ren rutin. Så lämnar mamma ett ciggpaket på bordet som antagligen var till mig, hon hade nog glömt bort att jag skulle sluta idag. En vän till mig sa, sluta drick kaffe också för då blir du bara mer röksugen, men jag tror fan dom här kopparna kaffe kompenserar upp det hela lite grann. Nu är det nästa stora steg, gå en prommenad till bussen, ensam, utan något i handen, jag kommer känna mig ensam, naken, exposed. (haha) Ska iaf möta upp Camilla på stan klockan 1 så ska vi ta en kaffe på gränden och snacka lite. Idag känns allt så mycke bättre på något konstigt vänster, men det är ju bra :) Önska mig lycka till på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!