I love the way you lie


Sluta drömma om det ljuva livet, du kommer aldrig vara med om det.

Hej! Min helg har vart jätte bra :) Nu är man 20 fyllda och känner mig inte en dag äldre. System-oskulden gick på 5 minuter eftersom vi är rutinerade alkoholister och vet vad vi vill ha så gick det snabt och smidigt. Nej skämt och sido!

I fredags började vi hemma hos Nina och Morten på grillkväll och presentöppningar och gud vet vad. Firade somsagt en dag tidigare än själva dagen pågrund av festligheter till höger och vänster. Sen tog jag och camilla tåget till västerås och gick hem till thilda. Tog ett glas Rosé och fixade till oss efter en blåsig promenad. Sen bar det av till Tabazco för att möta boysen men träffade även på massa andra bra människor :) Efter det blev det Pluto och det var sig likt så jag och camletoe slutade på bmb som vanligt. Roligare folk och bättre stämmning enligt mig. Man vet lixom aldrig riktigt vad som händer där haha. Men det hände en massa saker och vi hade skiiiit kul! :D Morgonen var fan en upplevelse i sig. Jag tror aldrig jag och camilla har skrattat och skämts så mycket på samma gång, hahaha fyfan. Nej censur på det.

I lördags (my birhtday) var vi sjukt sega i normal ordning. Men vi drog tummen ur arslet efter ett tag och fixade till oss. Blev hämtade av Stefan och Olle som körde oss till Jonas Alvarson. Där befann sig grabbarna grus och sen kom även lite omtyckte girls :) Spelade kort och skrattade. Sen drog jag och camilla till Bmb den kvällen också. Haha lyckas ramla framlänges och landa på rygg. Vet inte hur jag lyckades men morgonen efter kändes det kan jag säga. Och jag frågade mig själv "ramlade jag igår?". Frågade Camilla när jag kom till henne och hon friskade upp mitt minne. Japp, det gjorde jag ja! Men den kvällen var rolig den också, inte liiika kanske.. men den slutade bra i allafall :)

Söndagen sov vi och sov vi och sov vi... vi åt inte ens. Då är man äckligt sliten. Idag åkte jag hem med Anette till Sala och ikväll har jag bara blivit bortskämt av min mor :) I veckan är det möten hit och dit. Ska också fixa naglarna. Skööööönt! Onsdag kanske vi kör igen då? Vi hörs, jag ska bättra mig på att skriva fan!



För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig

 När allt är miserabelt flyger en ensam drake
Högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen
Du är inte en i mängden men jag är en utav dom
Få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden
Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen
Jag vill se alla sidor, TV:n visar en utav dom
Livet är fult du är fager
Vaken om natten och drömmer på dagen


Kommentarer
Postat av: thilda

jag ska ut på onsdag, häng på!!??

2010-08-03 @ 12:41:16
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!