intressant.

Känns som hela världen är emot mig. I allafall allt som handlar om facebook. Jag tryckte på "vad är ditt citat för dagen?" Och det blev "Sover du längre blir ditt liv kortare" och sen tryckte jag på "Vad kommer du göra imorgon?" och då stod det "Du kommer röka en fet jävel och få snetändnig". Känns passande första dagen jag ska försöka mig på att inte röka. Men får väl vara glad för att 153 stycken är kära i mig och att av en tia i snygg skalan ligger jag på en 8. Och namnet på den jag är kär i heter tydligen Jörgen så han tycker jag ska komma fram och visa sig lite mer. Sist men inte minst, det är bara 4 stycken som vill spränga min skalle. Ah fyfan, bra jobbat ansiktsboken, ni hade nog rätt om det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!