och här står jag kvar

Tjena! Fyfan säger jag bara, vilken lörday.. vet inte var jag ska börja och framför allt inte sluta. Men somsagt det började i allafall hemma hos jonas med han och oscar och självklart camilla då. Sen fick vi skjuts hem till marcus så kom det typ 6 grabbar till. Satt där och drack sen blev det en tarre ner på stan och så gick vi till någon jävla vin&bar? eller något, gamla oliver twist i allafall, as tråkit ställe. Satt och snacka med födelsedagsbarnet Elin ett bras tag på kvällen, det var trevligt. Sen gick jag hem till Alexander där det var en massa folk, själv la jag mig i sängen och sov haha. Camilla kom dit imorse också så gick vi och köpte mat och nu är jag hemma i Sala. Kuuul att jag har fetaste såret över handleden, fick det av ett krossat glas igår och jag kan säga att det typ spruta blod och slutade aldrig. Kul att dom på jobbet kommer tro jag är självmordsbenägen nudå haha. Yeye, nu ska jag hoppa runt lite i vardagsrummet så grabbarna vaknar, vill kolla på tv. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!