trivs som fisken i vattnet

Stormtrivs på jobbet. Alla som jobbar där är underbara och dom gör så att tiden går så mycke fortare :) Idag tog jag hand om en hel station helt själv faktiskt. Det är ca 14 bord och då ska man ta beställning, servera och ta notan. Kan tyckas vara enkelt, men det är själva apparaten man tar beställning i som är så jä*la krånglig. Men som sagt, jag kan det där nu.. med lite hjälp ibland (A).

Rökningen går bra den också, inte en cigg på tre dagar. Därimot missbrukar jag kaffe som en idiot just nu, men det är bättre :) Är hemma hos Nina nu, vi ska käka middag här. Kräftor och så lite kött åså. Tur att det är kräftor idag igen för i söndags var jag så nere att jag fick i mig två stycken bara, haha. Måste bara säga (utan att ni tror att jag går på lyckopiller) att fyfan vad glad jag är just nu. Mår så bra och vill bara att det fortsätter såhär så jag kan få skapa mitt liv som jag vill nu, utan en massa som förstör runt omkring mig :) Nu har jag jobb, nästa mål är en lägenhet och det är lätt att fixa (i västerås såklart). Jobbar imorgon sen är jag ledig på fredag. Dock jobbar jag lördag 12-22, långpanna alltså.. men jag tackade ja till det "erbjudandet", behöver pengar och ska ändå trappa ner på festandet. Dock spelar maskinen på lördag och det skulle vara kul att träffa grabbarna, fårse om man tar sig ut till Elba senare på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!