trött är bara förnamnet

Kvällen igår finns det bara ett enda ord för, SPÅRAD. Fyfan, en flaska rosé, shottar och en massa öl senare så var jag full like a kastrull kan jag säga. Det var ju inte riktigt tanken. Skulle ju ta det relativt lugn eftersom jag jobbade idag!!! Vi började iallafall  hemma hos jonas w, där oscar, stahre och martin också befann sig och självklart Camilla också :) Vi åt fläskfilé och glass med bär till efterätt. Sen drog dom boysen till en födelsedagsfest och då drog vi till Jonas Alvarson där han och Emil var, så gick vi tillsammans till familjen Diffner för mer party! Dom hade haft kräftskiva. Sen drog vi ner till Stan och gjorde tabban och avslutade på Pluto. Jävligt kul båda ställena! Men fyfasiken vad död jag var halv 11 när klockan ringde imrose, höll på att börja gråta helt ärligt. Ville bara skjuta mig själv, varför utsätter jag mig för det här tänkte jag. Men till jobbet kom jag. 12-22, det är några timmar vettni. Skönt att mina jobbkamrater gör det lite lättare. Jobba med Fanny, Rasmus och Ehlina idag i servisen, as bra allihopa :) När jag slutade så hoppade jag på bussen till Sala, så jävla trött så orkade inte festa idag också. Men så hörde Uno av sig nu och frågade om jag inte skulle komma och kolla på grabbarna (maskinen) på elba. Hade helt glömt bort det, så typsikt. Men men, skönt med en varm säng också, om inte skönare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!