tröttmössa

Nej hörrni, det bättrar sig men allvarligt talat? Somnade i allafall någon gång runt halv 4-4. Det är fortfarande inte okej, men jag somnade i allafall. Nu har jag däremot sjukt ont i mina ögon, det svider. Fick i allafall sällskap i telefon från halv 1 till 3, inte för att det gjorde mig tröttare precis.

Idag är det i allafall jobb från 12-16 som står på schemat :) Fortfarande lite nervös varje gång jag ska dit, haha typiskt mig. Men jag har säkert inte träffat alla än och jag är inte hundra på hand-datorn riktigt än men det rullar och ja, jag kan.. måste bara bli lite bättre på att tro på mig själv faktiskt! Jobba på självkänslan så att säga.

Efter jobbet ska jag träffa Thilda ett tag. Ska vara med henne ikväll och stötta! Och om blickar kunde mörda skulle jag nog sitta i fänglse under morgondagen! Jag ska titta och jag ska skratta!

Nu måste jag hitta några trasor att slänga på mig!
toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!