what do you get when you fall in love.. what do you get when you crash and burn?

Ja ni, om ni bara visste :) haha. Nej men jag slänger i allafall en iväg en tanke till Isak Strand som är en av dom bästa just nu. Och till alla nära och kära som gör mitt liv bättre och bättre för varje dag. Och till alla nya människor jag träffat den senaste tiden, vissa lite bättre, hihi. Finns inget som kan stoppa mig för att vara glad just nu. Inte ens DU. Jag tycker inte längre synd om mig själv, jag tycker synd om dig. Jag hoppas på att det blir mycke jobb i veckan och att dagarna tills den 15 rullar på så att jag kan få min efterlängtade lön :) Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!