when I'm down can you pick me up, when I'm feeling up side down can you make it stop

Fransk manikyr, chek. Glömde totalt bort att jag skulle göra naglar i veckan, får bli nästa om inte imorgon. Snackade med thilda i telefon tidigare och har verkligen glömt bort hur glad hon kan få mig ibland genom om att bara säga rätt saker :) Ska smörja in mig och bli babylen nu sen hoppa i sängen med mig själv. Jobb imorgon sen kaffe på stan med cameltoe, enligt mig.. se till att boka in det!




Och jag minns när jag mådde kasst
du sa jag kan dra vårt last
Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Den enda personen som tagit upp min tankekraft
24/7.. Baby – som en brasse sagt!
Och jag trodde jag borde va trygg
vi gör det tillsammans och hon har min rygg
Oh shit vad jag älskar dig
trotts att jag knappt visste vad dom orden betydde
Och det vet jag typ inte ens idag
det gick för fort, vi vände blad
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av
Det bästa sex jag haft i hela mitt liv
jag nästan jag nästan skäms över att säga det högt
ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill
Det kändes nästan överflödigt och använda rösten, okej

Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vännen som har tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände!








Kommentarer
Postat av: thilda

jag älskar dig!

2010-08-11 @ 22:51:44
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!