you deserve no form of Respect, so go fuck yourself

Någon mer än jag som älskar Eminems nya album? Not Afraid är en av mina favoriter, lyssna :) Och att den går på högvarv i köket på restaurangen är ju inte ett minus. Imorgon ska jag träffa Thilda på stan klockan 14.oo för lunch, kaffe och skitsnack. Vi har planerat in Camilla i den dejten ocskså. Är ledig imorgon så det är jätte skönt. Jobbar dock tisdag till fredag, men det är jag bara glad över :) Ser fram emot den 27 också, då ska jag och Thilda åka till sthlm och kolla på hennes pojkväns band "Isak Strand, The Resin Band", hur grymma som helst dom finns på spoty, låten Pick me up är jätte bra, Petter spelar även på samma ställe den kvällen så det blir nog drag. Såklart utgång på det. Alltid kul att ha något att se fram emot. Fan vad det går bra nu ska jag säga er!


Kommentarer
Postat av: thilda

PEPP PEPP PEPP var ordet!!!

2010-08-15 @ 22:40:28
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!