you know I care for you


En av dom låtarna som alltid kommer betyda något för mig.

Nu har jag både fått vuxenpoäng och hemmafrupoäng ska jag säga. Tyckte så synd om mamma när jag vaknade imorse och såg att lägenheten såg ut som ett bombnedslag så när mamma åkte till Västerås för lunch med vänner så tog jag dammsugaren i egna händer och gjorde något åt saken. Hon gör allt för mig så jag kan åtminstonde hjälpa till lite här hemma med det jag kan :) Har tagit en dusch och nu sitter jag med en kopp kaffe och en cigg, taggad till intervjun. Ska fixa till mig lite snart. Mormor kommer och hämtar mig klockan fem så kör hon mig dit :) Måste faktiskt skynda mig lite, bara en och en halvtimme kvar och jag är jäkligt seg i hövve. Hörs! :)


Bestfriends forevaaah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!