and after all... your my wonderwall. Maybe you gonna be the one who saves me


Mötte upp Camilla på mitt jobb idag runt 3 så gick vi och kollade lite på kläder och väl inne på Monki fick jag med mig denna kjol hem, en grå lång och rätt tunn t-shirt och en svart sweater med snygg dragkedja. Kände att jag behövde få ut lite aggrisioner och det gjorde jag på bästa möjliga sätt :) Sen gick jag till jobbet och åt mat och läste sofies mode som tidsfördriv innan jag började jobba vid sex. Nu har jag precis kollat på Bonde söker fru, det är så bra haha. Och nu ska jag kolla på Maria Wern innan det dags för bingen. Imorgon har jag springpass och börjar klockan halv 12 så det är tio bussen som gäller. Vi hörs till kaffet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!