bestämt mig nu

Detta blir en bra dag. Det var sjävklart min dagliga dos av koffein jag inte hade fått i mig. Men nu så, nu är jag fit for fight. Och mina dagliga konversationer med andreas som inte hade hunnits med haha. Nej men den killen, han behövs mer än vad jag tror :) Nu ska jag snart ge mig iväg till mormor för att lämna en påse till mamma sen ska jag gå på stan med mammsen och kolla lite kläder osv. Sen iväg till mormor igen och göra julgodis :) Förut var vi 4 familjer som samlades för att göra julgodis. Men tyvärr är det så att livet har sin gång och gamla blir äldre och tillslut så ja, då försvinner vissa :( tex. min morfar. Och folk flyttar till mindre hus/lägenheter och då får man inte plats så många. Saknar min mormors hus så inåt helvette. Det är det finaste huset i Sala, verkligen. Mina barndoms år i det huset, har så många minnen. Men somsagt vi kör julgodis hemma hos mormor ensamma och det är minst lika bra. Och haha, vet ni.. min mormor har köpt ett löpband? ETT LÖPBAND? ja det är skitbra, en själv skulle aldrig få tummen ur röven och göra något liknande.

Längtar så jag spricker tills imorgon. Garderoben ska fyllas på och julklappar ska köpas. Och jag ska äntligen få träffa min cameltoe mer än bara ett par timmar. Vi jobbar ju om varandra lixom. Sen på kvällen ska jag nog hem till andreas på glöggkväll hihi, mysit ju. Iof så är inte glögg det bästa jag vet, men det funkar ;P Hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!