det är aldrig försent för att bättra sig, så jag väntar ett tag till..

Hejsan svejsan. När jag kom till jobbet imorse fråga frida om jag kunde börja en timme tidigare, tur va? Så jag började 12 istället :) Det var mycke på lunchen men jag tycker det gick bra! Sen så jobbade jag kväll med fanny och nathailie, fast sen blev det bara jag och fanny :) Det var lugnare på kvällen så det var lite små skönt faktiskt. Slutade klockan nio men hjälpte fanny lite med stängningsgrejjorna så hon skulle få komma hem lite tidigare kanske :) Imorgon är det jobb igen och sen är jag ledig i 3 dagar. Kanske skönt en dag eller två men sen kommer jag tröttna.. frågade om jag kunde får jobba men dom tyckte jag skulle vara ledig lite också haha. Vi får väl se hur det blir helt enkelt. Nu ska jag äta pepparkakor och kolla på gossip girl, som jag längtat!

Kommentarer
Postat av: Marcus

jasså har tar man för sig av uttryck ser jag ;)

2010-12-13 @ 01:59:32
URL: http://mackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!