glida runt, hänga runt, låna pengar

Imorse vaknade jag på fet rätt sida. Jag satt på mina älsklings-partylåtar och kötta med dans och sång för mamma och camilla hela morgonen. Så jävla underhållande tjej. Drog några feta moves och körde skönsång, vem får inte en bra dag med den starten?

När vi kom till stationen var tåget 20 minuter försenat så vi drog en kaffe och chilla lite tills det ville anlända. Sen blev det en liten springtur till jobbet. Men kom i tid som tur var. Tur för SJ helt enkelt. Det var Kaos lunch idag som vanligt denna vecka. Kan den där mellandagsrean bara krypa upp i arslet på någon snart, orkaante! Sen satt jag och softa med mina arbetskamrater i en timme tills tåget gick. Och käkade en god liten italensk brödkorg, haha. Och skrattade åt allt och ingenting.

När jag kom hem till Sala drog jag en solning till. Lika bra liksom. Så nu tänkte jag snart lägga mig i badet och sen efter det fixa med en massa så man blir nyårsfin :) Man kan ju iallafall försöka lixom.. Men jag vettetusan vad jag ska sätta på mig imorgon kväll alltså. Denna gång är inte fallet att "jag har inga kläder" utan mer "jag har fan för mycke kläder för att kunna välja". Men det vora ju dumt att klaga på. Men jag lär stå och prova en massa skit innan jag blir nöjd. Funderar på en vit korsett med svart harem/kostym byxor. Men dom byxorna köpte jag innan jag rasa 6 kilo så vettefan om det är så snygg att gå med ett par byxor det ser ut som man skitit på sig i.

Ska försöka ringa Camilla nu igen. Vi har ringt om varandra i en timme nu och vettefan vad som är viktigare för henne nu än att svara när jag ringer. Eller så strejkar hon? Jaja, gör ett försök till innan jag kastar in handuken och låten ansiktet ringa själv. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!