I don't see you anymore



En till bild från imorse jag han posa innan jag stack till bussen, haha. Kollade även på rebecka&fiona, näst sista avsnittet. Älskar dom brudarna. Det går på svt-play för er som undrar :) Som sagt så var Mia våran distrisktchef hos oss idag. Fick en massa beröm av henne för brevet en kund hade skicka om mig och det var väl kul, men jag var fortfarande lika nervös över att hon skulle sitta och kolla ut oss. Hon hamnade dessutom på min station så hon hade ju fin utsikt om man säger så. Men jag tror det gick bra, det var inget som fucka sig rejält. Det kunde vart värre om man säger så :)

Efter jobbet stod Camilla och väntade på mig och vi gick till igor och käkade mat och hon berättade för mig om hela bmb-kvällen eftersom jag inte mindes ett skit. Och det gjorde jag verkligen inte haha. Fyfan vad kul, jag satt och garvade konstant. Sen gick jag tillbaka till jobbet och chillade tills mitt tåg skulle gå :) Nu är jag hemma och maten är klar nu så nu ska jag äta och kolla på "ung och bortskämd" som jag följer, haha det är så roligt. Och senare är det pansionärsjävlar, iih :) Imorgon är jag ledig men ska på kurs runt fyra så det blir en tripp till västerås ändå. Hörs säkert senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!