just drop it

Nu är jag hemma igen :) Har sagt det förut men jag säger det igen, fyfan vad kallt det är ute. Men till jobbet kom jag mer eller mindre förfrusen. Kursen jag gick idag hade jag redan vart på i sthlm kom jag på sissodär efter halva kursens gång eftersom jag kände igen allting hon sa. Men den var rolig, nästan roligare än förra gången eller rolig.. lärdomsfull. Vi hade ett prov på slutet också och det fick jag godkänt på, pjuh :) Det var 3 från sthlm, en från örebro så var det jag och Isabell från västerås. Efter kursen bestämde vi oss för att äta i vänta på våra tåg, det blev en nachotallrik, det går alltid i. Sen var jag kvar typ en halvtimme ensam så ja snackade med dom som jobbade och chillade. Skulle jobbat lunch imorgon men jag behövdes på kvällen också så det blir ett springpass, den eviga väntan därimellan ni vet. Nu ska jag lägga mig och kolla på paradise hotel och keka apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!