just shut up.

Har en helt ny metod för att komma upp ur sängen nu mer. Klockan ringer och jag rullar fort som fan ner på golvet. Dunsen som uppstår får mig att vakna och dessutom skulle jag aldrig kunna somna om på golvet. På riktigt, jag rullar ner på golvet :) Try it! Men idag tror jag att jag låg och tänkte med ögonen öppna fast jag egentligen sov, när klockan ringde. För jag kollade lixom på mobilen när den ringde, sjukt skum känsla. Jobbar bara lunch idag, wiho (faktikst), för sen ska jag unna mig en solning, som jag längtat. Det är så mojsit. Måste ju ha lite färg till utgången? på torsdag. Vi vet nämligen inte vad det är dom har hittat på för oss :)

Hallå låten ja blogga igår, sjuuuukt bra huh?Tycker jag i allafall :) En annan låt som är grym som man får värsta glada kicken av, speciellt när den kommer på jobbet är Pack up med Eliza Dolittle! När jag får min lön ska jag köpa ett par feta hörlurar och en ipod, har levt utan musik på resande fot allt för länge! Idag kommer våran distriktschef tror jag det är och ska kolla in restaurangen och oss? tror jag. Blir alltid så jävla bajsnödig när hon är där. Allt ska ju vara perfekt.. Meeeeen, hon har läst mejlet vi fick om mig så kanske har en guldstjärna ändå ;) haha skojja. A men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!