listat ut två julklappar, det går bra nu

jag - mamma, ska jag betala det där löshåret själv för jag vill ha det?
mamma - ja.. jag vet inte
jag - men då går jag och kollar upp sånt där i veckan :)
mamma - men nej.. men ah..
jag - eller? det kostar typ 3 tusen så
mamma - den 10 januari kan inte du jobba iallafall
jag - Nehe varför då? :D ... har jag frisörtid?
mamma - Det säger ja inte, men du ger fan i att fixa håret iallafall..
jag - Åh, tackis :)

ringer mamma
jag - hej du, gör Ann naglar varje dag?
mamma - men nej vadåda?
jag - ja antingen tänkte jag gå till henne idag eller någonstans i v-ås imorgon.
mamma - men neeeej det gör du inte då slår jag dig!
jag - haha va? ska ja få det i julklapp? hur länge ska jag vänta då?
mamma - men tyyyyst, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!