mini semester

Nu är jag äntligen hemma och känslan man får i kroppen av att veta att man har tre dagars ledighet framför sig gör det bara så mycke bättre. Ih :) Jobbet idag flöt på som fan men tiden gick otroligt segt. Klockan blev dock halv 4 och jag gick till Monki för att möta Mathilda tänkte jag säga, Thilda alltså :) Så gick vi till det nya cafét i igor gallerian, skit najs ställe faktiskt. Nya haket så att säga. Vi tog varsin latte och snackade en massa mellan himmel och jord. Hade inte sätts på ett tag så munnarna gick i ett. Och fyfan vi fick fetaste skrattanfallet av en gubbe som satt bredvid oss. Han skulle peppra sin mat och hade pepparkaret upp och ner och försökte typ i 2 minuter att få ut den där jävla pepparen (en sak jag lättt skulle kunna göra dock), och fyfan vad vi började skratta. Och han kollade snett på oss och fortsatte sen försöka få ut någon jävla peppar, det gick inte. Plötsligt händer det, han ser ett annat pepparkar med bara vanliga hål så man lätt kan peppra maten.. han fick ut pepparn. HAHAHA fyfan då började vi garva ännu mer. Och tillslut kunde vi inte sitta kvar för han kollade på oss som han ville döda oss. Han hade ingen humor den gubben. Sen gick vi runt och kollade på en massa kläder och jag blev kär i en massa. På onsdag får jag lön och faaaaaaaaaaaaan vad ja ska handla kläder. Köpa julklappar menar jag. Okej, lite både ockis ^^, Nu ska jag lägga mig under täcket och kolla på lite program. Ikväll är det "ung och bortskämd" och "pensionärsjävlar", älska måndagar. Vi hörs säkert lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!