mitt hjärta sitter utan på, slår inte som det brukar slå

Känner mig utvilad, skönt :) Nu blir det jobb till från halv 12 till klockan 2 och sen börjar jag klockan halv 6 igen, haha. Jippi kai ey. Ska försöka att hinna med att leta efter någon klänning till en av mammas elever också, dom ska ha någon slags "nobelmiddag" på särskolan och hon den där lilla tjejen sa att hon inte hade någon klänning så hon kommer inte känna sig fin. Men det fixar ju mamma och lånar ut något ur min garderob haha ;) Inte för att jag har så många klänningar för en 13 åring men någon ska jag väl kunna hitta. Kan väl lämna leopard och kortkort klänningarna hemma kanske.. haha! Har faktiskt inte så mycke att skriva då jag fick ur mig all luft jag hade igår kväll så vi hörs när jag vet vad ja ska snacka om helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!