puss

   

 

Jajjamensan, nu fick ni många bilder på dagens :) Jobbet var helt okej, inte jätte jätte kul idag. Eller jo lite haha, kan inte säga annat. Men klockan 22 hade vi julklappsbyte och det var askul haha. Tror jag garvade ihjäl mig några gånger. Stans dårar har verkligen samlats på ett och samma jobb! Jag fick toaletpapper där det stod "shit happens" på av sarah ;) och själv köpte jag en julbock och skrev på en lapp "alla behöver en innehäst" och Ante fick det, det passade ju perfekt haha för det är vi som har det där internskämtet, bara vi som tycker det är askul också haha. Nu ska jag lägga mig och kolla på lite webtv och sen är det sängen! Imorgon blir det utgång i Sala med cheferna och Natta, sweeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!