shit

hahaha alltså vafan. Jag skulle gå ut och röka i köket och jag som är så mörkrädd springer typ fram till lampknappen och så smäller det och blixtrar till. Jag hamnade någonstans i kylskåpet kan jag säga. God damn, sket på mig. Och i samma veva blir man ju grymt förbannad och paranoid som jag är så funderar jag starkt på att väcka mamma och berätta det hela ifall det kan börja brinna av en sån här sak? Ska överväga det hela med en cigg som jag kom på att jag gick ut för att röka nu när detta hände. I allafall så har jag börjat få tillbaks min trötthet om kvällarna och somnar i god tid oftast. Ligger inte vaken tills klockan ringer i allafall och det är grymt skönt, känner mig som en ny människa. Vi hörs till kaffet helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!