slut som artist efter jul

Har inte lagt ner mycke tid på denna blogg på sistonde, jag vet. Men jag är lite trött på allting just nu. Har ingen insperation när det gäller kläder, jag sätter helst på mig ett par jeans och en skön hoodie för tillfället. Orkar inte gå på stan och kolla på mellandagsrean, jag orkar bara inte trängas bland alla hooliganer på ginatricot. Jag har jobbat arslet av mig denna månad. Tror jag kanske har vart ledig ett par dagar. Bara för att ha en bra start i januari med en bra lön. Har ont i hela kroppen men låter mig inte känna efter riktigt. Går till jobbet fast jag har världens värsta halsont. Men jobbet är också det enda som är roligt just nu, lägger all min energi där. Jag sover kanske 4 timmar mer per natt än vad jag brukar, men jag är ändå trött. Snart ska jag vara ledig ett par dagar utan att ta extrapass, jag tror det är nödvändigt. Man är ju inte stålmannen. Men imorgon är jag ledig och då ska jag gå på stan med min bästaste vän hela dagen och bara prata ur mig. Hon är den enda som verkligen förstår. Hon ser när det är något som inte är okej och det är så skönt att inte behöva dra ett fejksmile. Julafton tog på min energi som fan. Det är ju inte den bästa dagen på året för alla lixom. Men jag tog igenom mig den med telfonsamtal jag helst hade velat slippa. Men även fast ja känner såhär just nu så är jag ändå så jävla lycklig, bara lite slut som människa lixom, helt vanligt och OKEJ. Och även fast jag inte skriver här varje dag så har jag faktiskt en hemlig blogg jag skriver av mig all skit i, haha så jävla skönt. Som en dagbok. Annars hade den här bloggen vart full av skit ska jag säga er! Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen är det jobb till 22, ska faktiskt bli rätt kul.. ser fram emot det :) Allt handlar om inställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!