too little too late

"Tror du kungen har vart otrogen med alla dom där kvinnorna?" låter den första meningen jag säger till mamma efter jag har vart vaken i en timme. Hon: "ja du har i allafall konstiga verderingar om vad som är viktigt att prata om på morgonen, varför tänker du på det nu?". Det är så att med mig får man inte prata med på morgonen och dom dom inte gör det, då börjar jag prata istället haha. Nu sitter jag här och äter julskinkmacka, förstår ni hur mycke jag tycker om det om jag får i mig frukost? haha. Och kaffe såklart, och lite cigg såklart. Så jävla skägg att jag börjar klockan 1. Skojja, har aldrig använt ordet skägg och kommer aldrig aldrig aldrig göra det. Men måste erskänna att det passade rätt bra just där. Kul att jag får vänta en och en halv timme före jobbet och sen lika länge efter jobbet då min buss går hem 22.17 och jag slutar 21. Det är fucking awsome. Kill me. Fan inte på humör för att jobba just nu allstå, hoppas det vänder för det är så drygt när man känner så. Kul att jag lyssnade på simple plan - perfect och mamma frågade om det var jag som hade skrivit låten haha. Ja, den är fööör lik sanningen. Jajja nu ska jag hitta kläder. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!