yeah yeah

 
Okej, jag kanske inte är i närheten av vcad jag var på  bilden från i sommras.. men kolla då, lite brun har jag fanimej blivit på dom här två solningarna. Fett. Att jag kan bli så glad för så lite ^^,

Såg ni Victoria's secret fashion show? Hoppas inte att ni missade det för er egen skull. Den var magsisk. Jag dog flera gånger om. Så jävla snygga underkläder och så sjukt snygga kroppar dom brudarna har. Dom som säger något annat ljuger för sig själva. Ge mig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och äta chips haha... och kolla på något tills jag somnar. Är ensam hemma här i Sala ikväll för mamma och broshan har åkt till släkten för att fira Nyår :) Imorgon är det jobb. Och fan vad jag ska gå med ett leénde på läpparna hela dagen och sen slutar jag klockan 21 och då blir det PAAAAAAAAARTY! All in mother fuchers, fuck you! Sjukt jävla taggad är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!