A thousand miles seems pretty far,but they've got planes and trains and cars. I'd walk to you if I had no other way, our friends would all make fun of us, And we'll just laugh along because,We know that none of them have felt this way.



Orkade ta en pic på kläderna idag för en gång skull. Kostymbrallor från myrornas, linn, sjal, tröja (vet ej var ifrån), skor från DinSko :).  Jobbet idag gick både fort och var roligt. Packade upp snyggaste väskan och såg att dom hade satt ett äckligt billigt pris och bad dom höja med 150kr, alltså till 250 och tror ni inte den var såld inom 30 minuter? Johoddu, ibland måste det kosta lite för att folk ska förstå hyr snyggt något är, konsitgt men fakta. Efter jobbet drog jag och Ida till Otto och hämta kläder sen hem till mig och laga korv med bröd. Det blir bara mer och mer fäb för varje dag här märker jag.

Nu har patrik satt över två filmer på min dator, ska checka en nu sen kanske börja lite smått med en bloggdesign. Iof borde jag både duscha och städa rummet också så vi får se :) Börjar 12 imorgon, fett. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!