all we ever do is say goodbye

Hej på er :) Det var jätte roligt hemma hos Otto igår men tog det som sagt lite chill eftersom vi skulle jobbat idag. Men när vi kom till jobbet idag så var det dubbelt så mycke personal så jag och Ida sa att vi faktiskt kunde tänka oss att vara lediga eftersom Ida flyttat in hos mig idag :) Så idag har vi bytt till ett större rum och fixat :)

Jag ska snart hoppa in i duschen för ikväll blir det faktiskt lite öl igen med Carl som bor i vårat kollektiv :) Vi ska hänga med han på massa rockklubbar och kolla hur han raggar ;) För han har minst 1 brud här varje helg. Ibland 2 på samma natt? Man ba.. eh, japp. Springer det okända tjejjer här så vet man att Carl vart i farten i allafall!



Hade nya transparanta toppen på mig igår och en svart liten "kjol" till :) Tog faktiskt på mig ett par lårhöga stövlar utan klack till det för gatorna här i Oslo är fulla med slask!

Saknar camilla och thilda ♥

Kommentarer
Postat av: thilda

och jag dig <3

2010-02-28 @ 11:08:49
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!