Be yourself

Nu har jag överträffat mig själv, blir nästan mörkrädd. Igår när jag kom hem från jobbet gick jag och handlade mat med ida sen åt vi hamburgare och det smaka precis som mamma gjort dom! Efter det tog jag min tvätt och gick ner i tvättstugan och tvätta? Dock fick Ida visa mig första gången men jag var med :) Sen nu har jag hämtat min tvätt och tänkte hänga upp den innan jag börjar fixa mig inför jobbet. Alltså what't up med det här, nya depserata hemmafrun? Kan va, kan va. Jobbar till kvart över 5 i allafall sen ska jag träffa zebastian, donno what to do.. kanske kolla film och bara softa. Skulle behövas :) Och förresten, "skräckisen" ett par killar tipsa om som skulle var hur sjukt läskig som helst kom jag och Ida fram till att vi skulle låta vårt barn på 10 år kolla på, så vi tipsar den inte vidare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!