close by heart



I finally got to see you tonight
But you disappeared as soon as I opened my eyes
I tried to find you again but you were gone
You are so far away but always so close
Sometimes in my head, always in my heart

fahlsan.

Tyckte att jag var ovanligt glad när jag vakna imorse. Sen kom jag på att jag träffade dig i mina drömmar inatt och hade nog ett hopp om att du fanns i min vardag igen. Men sen kom jag på att du varken pussade på mig när jag vaknade eller drack kaffe med mig på morgonen. Fan vad är det här. Du var glömd förut, varför tog jag med dig till Oslo?

Och för att inte vara allt för depp har jag redan vart med om dagens citat:
"Antingen fick jag min mens nu, eller så kissade jag på mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!