dagens



Jeans skorta - JC
Skor - Vet inte, har vart stövlar som jag skär av och gjort till boots istället.
Päls - Myrornas
Smycken - GinaT

Ida, Kristoffer, Zebastian och jag gick ut och drack lite öl igår haha. Skulle kollat film men det var för osocialt helt enkelt. Gick till värsta sunkstället och nu kan man verkligen använda frasen "det blir vad man gör det till", för fan vad kul vi hade. Dansade och skrattade kvällen ut!

Imorse var man inte på topp kan jag säga. Både jag och ida hade magproblem haha.. Vi gick i allafall en bit till jobbet tillsammans. Båda började 12 på fretex men hon var på gamla vanliga fretex och jag var på en annan som ligger på Grönland och hjälpte till idag :) Alltså ibland blir jag förvånad hur vissa människor fungerar. Jag står i kassan och självklart ler jag om någon kollar på mig (för att vara trevlig). Då hån ler en man tillbaka. Sen kommer han fram och säger

Mannen - Det är jävligt irriterande när du inte förstår allt vi säger!
Jag - Jaha okej....
Mannen - Jag har bott här i 7 år och kan norska flytande, de du! (jävligt arg)
Jag - Aa, jag flytta hit igår jag :)
Mannen säger till sin fru - Nu går vi!

Alltså? haha. Orka, snacka om ägd rakt igenom. Nu ska jag fixa till mig och packa lite och sen möta upp Ida för att gå hem till henne. Vi ska på konsert ikväll, bilder kommer säkert ikväll eller imorgon. Är faktiskt ledig imorgon men dom skulle ringa om dom behövde hjälp. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!