Du kan aldrig bli nummer ett!


Det är inte lätt att vara en stjääärna som jag! Haha, skojjade.. kände för lite självboost. Nej men jag har kommit på en sak allt är väl bättre att vara än tråkig, än ingenting? Är man inte heldre en bitch, tönt, snygging, fjortis whatever..något som någon kommer ihåg än att vara någon som ingen vet någonting om. Som ingen kommer ihåg eller minns. Det är nog jag i allafall. :)

Jobbet idag gick så jääävla segt alltså. En kvart kändes som en timme helt seriöst. Ida och jag kollade på klockan hela tiden. Men en sak som var kul var att det kom in en kille idag och köpte ett par raggsockor och kollade på mig as mycke i kassan och jag kunde ju inte låta bli och kolla tillbaka och sen sa jag: Alltså förlåt att jag kollar så mycke men jag tyckte jag kände igen dig :$ haha :) Han ba: Du gör det! Så var det en av två killar som kom in och "flirta" med mig och ida förra veckan och fråga om vi ville med dom och åka pulka i en as stor backe här i Oslo som alla gör här borta tydligen. Så han gav sitt nummer så ska väl höra av mig nån dag så får vi hooka alla fyra och göra något skojj (typ åka pulka, haha).

Nu är vi i allafall hemma hos Ida och ska kolla skräckfilm. Vet inte om vi får sällsis eller inte. Det är jobb imorgon igen i allafall. Ingen lust alls faktiskt, men måste ju! Hörs kanske senare när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!