.

Visste du...

att jag vill – att mina bästa kompisar kommer hit och lever livet med mig.
att jag har – mensvärk.
att min senaste kyss – var på maskinens hotellrum.. (ops)
att jag lyssnar mycket på – kärleks låtar.
att jag funderar på – om jag ska åka hem till sverige när det är sportlov.
att jag pratar – inte i onödan.
att jag inte gillar – människor som helt seriöst tycker dom är bättre än andra.
att min första riktiga kyss – var med Jonathan.
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte har ett skit med att göra.
att kärlek är – lätt om det är rätt.
att jag gillar – pulvermos?
att jag alltid kommer att – minnas min 14års dag.
att jag är förälskad i – mig själv.
att sist jag grät var – när jag var med camilla sista dagen innan jag flytta.
att min mobiltelefon är – så jävla äcklig.
att när jag vaknar på morgonen – nu för tiden är jag oftast glad och uppskattar livet.
att idag har jag – jobbat.
att jag just nu tänker på – att jag måste gå och kissa och hämta saft.
att i morgon kommer jag – jobba med ida :)
att jag hoppas – att jag får träffa mamma och mormor snart.
att jag verkligen vill- bli rik och berömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!