fisken!


Jag och Jimmy på våran "förfest" :)


Ida jag och jimmy :)


Jens och jag :)

Hejhej :) Internet funkar inte här, eller jo bara på Amandas dator, konstigt nog. Igår så var det bakis-os för hela slanten. Jag och Ida höngde med Amanda och Jenny hela dagen. Åt mat, kakor, kolla film, skrattade.. trivs verkligen här :) Fisken heter vårat kollektiv i allafall.

Nu på morgonen har vi bara chillat, ida är på jobbet. Jag och jenny ska snart gå och kolla lite post och hämta lite saker till kollektivet :) Sen ska vi till Majorstuen och hälsa på Ida och kolla lite kläder där jag jobbar och så ska vi till banken och skaffa ett norskt konto till mig :) Måste bara leta efter mitt personbevis, vet inte vart jag har lagt det.. men hittar det nog :)

Jobbar hela veckan sen till lördag. Tror nog att jag och Ida ska gå och kolla på JamieT på fredag tror jag det var :) Måste ju göra lite roliga saker och inte bara hard worka :)

Och haha du som frågar om bildrämsan.. Jag vet fan inte hur jag ska förklara hur man gör dom där koderna och vart man ska sätta in dom. Då är det lättare du säger vem du är och att jag fixar det åt dig. Du kan börja göra en bildremsa på typ "paint" i samma storlek som jag har mina bilder ungefär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!