för jag är lycklig :)

Alltså det känns som det börjar bli en vana att skriva att "det var askul på jobbet idag", men det var det idag också konstigt nog. Skönaste tanten som skulle ha allt som var rosa, leopard och för litet :) Hon pröva kläder som jag knappt kunde ha och hon var i allafall dubbelt så stor. Men hur gullig som helst värsta gimf:en ;) (grandma  like to fuck) haha. Sen pröva jag och ida massa kläder efter jobbet och jag ska köpa ett par bruna kängor som passar lika bra till min päls som till ett par short i sommar, bara schnyggt med lite kontrast I think. Sen ett par tights som var blå/grön/röd rutiga typ, ascoola :) Och ett par zebra jeans jag måste sy in lite, men också feta. Älska biligga och snygga kläder!

Nu ska jag och Ida kolla på skräckfilm eftersom den vi kolla på häromdagen inte var någon höjdare. Jobb imorgon sen blire fan en öl! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!