If it is important enought to you, you will find a way. If it's not, you will find an excuse.

Jobb nu, kvart över 9 till kvar över 5. Öppna - Stänga! Rättvist - Orättvist! Men whatever, jag har fått i mig min kaffe och en hårdbrödmacka med baconost på så nu är jag fit for fight tills lunch. Då blir det hårdbrödmacka med tonfisk&kezo, variation är bra? Om jag inte ser ut som en pinne när jag kommer hem är det något fel på min ämnesomsättning, eller så är det för att jag gärna trycker ett kakpaket med min kompis Ida innan läggdags. Nej fan, vill ha något att se fram emot.. får försöka komma på något. Alltid lättare att gå frammåt om man har ett mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!