Lite att ta igen

Tjabba! Har fan inte haft tid över för bloggen den sista dagen men ska berätta lite nu :) I tosdags så gick ju Ida och jag på konsert. Oliver gick också med oss. Det var fett alltså. Efter det så drog vi till en club och träffade på hans två kompisar george och jordan. Sen gick vi runt lite och fastnade rätt länge på ett ställe där det blev öl och drinkar. Efter det trog vi hem till Ida och Oliver (dom bor i samma kollektiv) och satt där och chilla. Lyckades somna med kläder och skor på i sängen, men fan vad skönt det var att sova ut i fredags alltså :)



Jag - tja
Han - tja
Jag - gay? ;) hahah...
Han - Nej, men det är faktiskt många som tror. Jag blir glad av det :D
Jag - hahah okej ;)
Han - Fast jag är med i Norska paradise hotel om du vet vad det är?
Jag - haha ja då lär jag ju knäppa kort med dig nu alltså?
Han - det borde du ;) haha

Lite kul då :)


Minns faktiskt inte vad han heter (A)


Fråga mig inte.... ;)


Jorasatteeehhh....


Lilla Oliver :)


skit bra bild verkligen... haha


Ida och jag i tarren på väg hem


Ida och oliver :)


george och ida!


Nu vare slutt. Börjar jobba klockan 12, rätt sweet. Börjar göra framsteg på morgonen jag. Gick upp klockan halv 10 för att inte sova bort halva förmiddagen. Inte för jag gjort någon nytta, men jag är uppe på benen iaf :) Var på fest igår rätt över gatan (också svenska föreningen), men vi drog rätt tidigt. Vi skulle dra ut på krogen men Ida drog hem till mig och sov. Zebastian och jag drog till deras kollektiv och snacka.

Ikväll är det fest hemma hos Otto och Simen (Idas förra kollektiv). Det är inflyttningsfest för Simen. Är inte ett dugg partysugen nu men blir antaligen det senare. Skulle behöva städa mitt rum också. Kläder ööööver allt, men finner ingen tid, haha.


Kommentarer
Postat av: ELIN

DU ÄR SNYGG:D

2010-02-06 @ 22:15:16
URL: http://el.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!