You've done nothing at all to make me love you less.


Thilda, jag och Andreas :) saknar er båda!

Jag gjorde en asgod lunch idag. Första gången jag lyckas faktiskt! Det blev nudlar med en asgod "kyckling gryta", mums alltså. Nu ligger jag och kollar på I love you, Man och äter zafari kakor. Ställt klockan på 3 ifall jag skulle slummra till för sen måste jag städa min garderob och duscha. Sitter och funderar på vad vi ska göra ikväll alltså. Max skulle i allafall ringa efter hans jobb så får vi se om det  blir lite party med grabbarna i "maskinen" eller om det blir party någon annanstans? yeah.

Saknar mammi
& camilla ♥

Kommentarer
Postat av: thilda

love and miss you hun! :'(

2010-02-13 @ 18:44:14
URL: http://discrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!