2010

Vi inledde 2010 på bästa möjliga sätt igår ska jag säga. Det kunde inte blivit bättre :) Ska ta allt i stora drag för lär skriva en bok om jag ska få med allt.

Kvällen började hemma hos Joi, som bjöd på mat :) Det var 12 tjejjer samanlagt tror jag och vi hade jätte trevligt. Först åt vi och sen spelade vi ölspel. Sen spåra det och det blev lite gruppbilder och annat skojj haha.

Runt 8? tror jag att vi vandrade hem till Adam där killarna var :) Dom satt just då och kollade på hockeyn så vi chillmooda lite där innan det drog igång på riktigt. Sen kom det bara mer och mer folk och det var säkert runt 70 pers där igår. Så himla roligt. Alla var glada! Alla var så lyckliga på 12-slaget och sprang runt och krama varandra, haha. Sen vare bara in och på't igen. Dansa lite, snacka lite, drack lite, chilla lite osv. Det var så roligt igår så det känns meningslöst att sitta här och förklara lixom. Ni som var där vet, ni andra missa något helt enkelt :) Runt halv 4 gick jag och la mig i Adams säng och sa tack för mig. Kände att det var dax för mig att checka ut.

När jag vakna hade jag max och charles på sidan av mig som började morgonen med att kasta kapsyler och sätta på sällskapsresan på tv. Hade lust att döda dom. Trots mängden alkohol man fick i sig så har jag faktiskt mått prima, dock slitet. Det var ungefär 12 stycken som slagga hos Adam men hälften stack när dom insåg att det var dax för att städa.

Jag och Camilla fick börja med att städa hela huset när vi vaknade. Det sista man vill göra är lixom att gå och hälla ut slattar med öl. Bara doften får än ju att kräkas. Men det var bara att gilla läget. Sen kom grabbarna grus tillbaka och fixa det sista så då strejkade jag och mills i soffan.

Senare gick boysen och käka pizza medans jag och c kollade på Adam&Eva haha :) Sen kom hampus och adam tillbaka med en kebabtallrik till mig och camilla, hur snällt? :') Vi kolla lite film och spela lite tv spel sen drog hampus och mills ett tag. Så umgicks med Adam ett tag och duschade. Kände att det behövdes. Bara att gå i den lukt som var i huset dagen efter fick en att må skit.

Och nu ikväll drog vi 4 till Oscar där även wesslan, sebbe och max var. Kollade på sagan om ringen och hade bakis OS. Sen blev dom hungriga så vi drog till donken. Och sen skjutsade Sebbe hem mig. :) Ska bli så skönt att få sova i sin egen säng men framför allt få vakna upp i sin egen säng. Haha jag sa det på donken och alla börja asgarva. Dom har en speciell humor dom där killarna. Nej men u get it :)

Some pics


Att jag såg såhär levande ut runt 2 på natten gör mig nästan lite stolt ;)


Inte schnyggaste bilden men fan så charmiga ;)


Fördrinken! (känner nu att detta blev en väldigt konstig ording på bilder haha)


Några vid middagen :)


snyggare får man leta länge efter


Några från 12-slaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!